Als ondernemer focus je op wat je leuk vindt, energie geeft en waar je goed in bent.

Virtueel Assistent (VA)

Kennismaken?

Remote assistentie

Alle to-do's afgevinkt

Stel je eens voor hoe fijn het zou zijn als je je tijd niet meer hoeft te besteden aan taken die niet bij je passen. Hoeveel rust zou het geven als je inbox en agenda geen chaos meer veroorzaken, of als dat eindeloze to-do lijstje eindelijk helemaal is afgewerkt?

compleet ontzorgt

Weer productiever en effectiever aan het werk in je eigen bedrijf.

Het structureren van werkzaamheden, het in kaart brengen van to-do’s en het maken van een planning: samen zorgen we voor overzicht. We bekijken welke taken structureel terugkomen en makkelijk uitbesteed kunnen worden. Daarnaast stellen we de prioriteiten voor de week vast. Zo kun jij je weer volledig richten op wat je graag doet en werk je productiever en effectiever.

altijd flexibel

Meer focus en weer de vrijheid waarom jij bent gaan ondernemen.

Zoals bij elke samenwerking kost het in het begin wat tijd om alles op te starten. Maar daarna bespaar je enorm veel tijd. Denk aan het uit handen geven van je e-mailbeheer, social media, het schrijven van blogs of nieuwsbrieven, en aanpassingen aan je website. Het levert je meer vrijheid op – precies de reden waarom je ooit voor ondernemerschap koos.

Nog een kleine klus tussendoor? Stuur een mailtje of appje, en het wordt geregeld!

VOORBEELD CASES van mij als va voor een 

Ondernemer

Weet je nog niet zeker of een Virtual Assistant (VA) iets voor jou is? In deze voorbeeldcases laat ik zien hoe ik verschillende typen ondernemers kan ondersteunen. Elke branche vraagt om andere werkzaamheden waarbij de inzet van een VA waardevol kan zijn. Soms wordt er gewerkt met specifieke systemen die zijn ontwikkeld voor een bepaald product of een bepaalde sector. Met mijn achtergrond in de IT zie ik dit juist als een leuke uitdaging. Ik ben gewend om met diverse systemen tegelijk te werken en pas me snel aan nieuwe tools aan.

Twijfel je nog?

Fotograaf

  • Instellen en optimaliseren van CRM systemen. Bijvoorbeeld koppelingen of workflows instellen.
  • Communicatie met klanten of leveranciers 
  • Albums ontwerpen
  • Ontwerpen en bijhouden van je website, brochures, ect. 
  • Editten van foto's 
  • Blogs en/of nieuwsbrieven schrijven
  • Social media content inplannen
  • Adobe 
  • Pic-Time 
  • Pixieset
  • Studio Ninja
  • Studio Management
  • Showit
  • Wix

voorbeeld werkzaamheden

Bekende programma's voor mij

Coach

  • Klanten communicatie 
  • Onboarding van klanten
  • Administratieve taken zoals bijvoorbeeld van offertes, contracten tot factuur.
  • Website maken en/of bijhouden 
  • Ontwerpen van werkboeken, e-books of ander digitaal of fysiek drukwerk.
  • Blogs en/of nieuwsbrieven schrijven
  • E-mail marketing 
  • Social media planning
  • Mailchimp 
  • MailBlue 
  • Flodesk 
  • Showit 
  • Wix
  • Plug & Play
  • Wordpress 
  • Trello 
  • Notion 
  • Canva

voorbeeld werkzaamheden

Bekende programma's voor mij

Webshop

  • Klanten communicatie 
  • Administratieve taken zoals bijvoorbeeld van offertes, contracten tot factuur.
  • Aftersales 
  • Route planning voor koeriers
  • Website maken en/of bijhouden 
  • Nieuwe producten toevoegen, aanpassen
  • Teksten voor de producten schrijven
  • Blogs en/of nieuwsbrieven schrijven
  • Social media planning
  • Woocommerce
  • Shopify
  • Plug & Play
  • Mailchimp
  • Mailblue
  • Showit
  • Wix
  • Wordpress

voorbeeld werkzaamheden

Bekende programma's voor mij

Personal trainer

  • Klanten communicatie 
  • Administratieve taken zoals bijvoorbeeld van offertes, contracten tot factuur.
  • Website maken en/of bijhouden 
  • Nieuwe diensten uitschrijven en bijwerken op alle kanalen
  • Blogs en/of nieuwsbrieven schrijven
  • Social media planning
  • Virtuagym
  • Trainin
  • Fitsociety
  • Mailchimp
  • Mailblue
  • Showit
  • Wix
  • Wordpress

voorbeeld werkzaamheden

Bekende programma's voor mij

Weddingplanner

  • Communicatie met klanten of leveranciers 
  • Ontwerpen en bijhouden van je website, brochures, ect. 
  • Assistentie met draaiboeken en het uitwerken van planningen 
  • Assistentie op de dag zelf indien gewenst
  • Blogs en/of nieuwsbrieven schrijven
  • Social media content inplannen
  • Trello
  • Notion
  • Mailchimp
  • Mailblue 
  • Flodesk
  • Showit
  • Wix
  • Canva

voorbeeld werkzaamheden

Bekende programma's voor mij

Wat je kan verwachten

We hebben het over jouw bedrijf in een online call en waar jij op dit moment ondersteuning bij kan gebruiken.

Kennismaking

Na het gesprek ontvang je een offerte op maat met de algemene voorwaarden.

Offerte

Na akkoord spreken we een start datum af en ga ik op de besproken dagen aan de slag voor jouw bedrijf.

Aan de slag

Alle gedane werkzaamheden worden gelogd in Trello. Zo kan jij precies zien wat er gedaan is.

Logboek

De investering

€55,- 

Dit is mijn standaard uurtarief. De prijzen zijn excl, BTW.
Vanaf 10 uur per maand = €52,- 
Vanaf 20 uur per maand = €50,-

€499,- 

De strippenkaart bevat 10 uur die te besteden zijn binnen 3 maanden. De prijs is excl. BTW. 

Kennismaken?

Kennismaken?

per uur

strippenkaart

prijzen zijn excl. btw

WE DON'T JUST PROMISE, WE DELIVER RESULTS

Haar oog voor detail en creatieve aanpak hebben ervoor gezorgd dat het eindresultaat precies datgene overbrengt wat ik voor ogen had – en meer. Zelfs wanneer ik zelf niet helemaal wist hoe ik mijn visie moest verwoorden, wist Christine me met haar expertise en persoonlijke aanpak perfect te begeleiden.

Hannah - PFHW

Ik had al een tijdje een probleem met mijn outlook. Ik bleef er maar tegenaan hikken maar uiteindelijk heeft Christine mij super snel geholpen! Ze nam elke keer contact op met een update en binnen een goed half uur had ze het geregeld!
Heel erg tevreden, fijne communicatie en transparant.

Anne - blomma advies

Chrissy heeft hele mooie foto’s geschoten voor mijn website. Ik ben echt super blij met het eindresultaat, maar ook de service die zij levert! Ze is super en denkt in alles mee. Ik kom zeker nog een keer bij haar terug!

Noa - Zanglesbijnoa

Christine heeft voor onze lunchroom (A4 Lunchroom Vijfsluizen) veel werk verricht De website is vernieuwd, de schermen met het menu zijn aangepast en ook de flyers zijn door haar verzorgd. Wij zijn zeer tevreden over het eind resultaat. Christine luistert naar je wensen en denkt heel prettig met je mee. Mede hierdoor is het eindresultaat echt naar volle tevredenheid. Wij zullen Christine zeker bij een ieder aanraden, een leuke meid, professioneel en zeer prettig om mee samen te werken.

Wilma - A4lunchroom

Ik ben super blij dat ik mag samenwerken met Christine. Ik vond het erg fijn dat we eerst een kennismakingsgesprek hebben gehad om aan te voelen of er een klik was. Na dit gesprek voelde ze precies aan hoe ze mijn wensen en ideeën om kon zetten in een website die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook perfect aansluit bij de essentie van mijn werk in Human Design coaching.

Wat Christine onderscheidt, is haar vermogen om echt mee te denken en af te stemmen op behoeften die ik zelf nog niet eens had voorzien. Bovendien was ze altijd goed bereikbaar, reageerde snel op vragen en stond open voor feedback, wat het hele proces soepel en plezierig maakte. Ik kan Christine echt oprecht aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een kundige en betrokken webdesigner.

mascha - maschaboom.com

Contact

Tijd voor meer rust?

Laten we samen ontdekken welke taken jou ondersteuning kunnen bieden, zodat je weer kunt focussen op wat je het liefste doet.

contact